A A+ A++
photo
Autor: System Publikacja: 15.10.2020

Platforma ServiceDesk Plus

19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.

Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie
photo

Władze publicznych wyższych szkół technicznych na Politechnice Śląskiej

Krzysztof Gurgul
2024-05-20 09:40:30
2024-05-20 09:48:11
20.05.2024
photo

Spotkanie Kolegiów Prorektorów

Arkadiusz Twardoń
2024-01-04 13:34:00
2024-01-04 13:41:02
04.01.2024
photo

Spotkanie Prorektorów wyższych szkół technicznych

Krzysztof Gurgul
2023-09-13 10:34:28
2023-09-13 12:54:44
13.09.2023
photo

Prof. Janusz Kotowicz przewodniczącym Kolegium Prorektorów

Krzysztof Gurgul
2022-09-26 08:10:30
2022-09-26 08:17:30
26.09.2022
1 z 3

Więcej aktualności

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie