Start - Aktualnosci
![photo](/wp-content/uploads/api-cache-images/6869/0d55af9c-e8b5-4915-a4f6-1952bc543915.jpg)
Autor: System Publikacja: 12.03.2020
Uwaga! Posiadanie konta na Platformie Zdalnej Edukacji i korzystanie z niego jest warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia zajęć.
Zasady logowania się użytkowników na Platformie Zdalnej Edukacji:
1. Przed zalogowaniem należy wybrać odpowiedni serwer Platformy Zdalnej Edukacji. Lista dostępnych serwerów znajduje się na stronie głównej dostępnej pod adresem https://platforma.polsl.pl.
2. Podczas logowania należy użyć danych uwierzytelniających przeznaczonych dla usługi poczty elektronicznej w domenie @polsl.pl lub @student.polsl.pl
3. Poprawna nazwa użytkownika to ciąg znaków poprzedzających znak @ (at) .
4. Studenci logują się na Platformie przy pomocy konta utworzonego w systemie SOTS dostępnym pod adresem https://sots.polsl.pl/student/ .
5. Studenci mają możliwość odzyskania i zmiany hasła pod adresem: https://sots.polsl.pl/Student.Rejestracja/RecoverPasswd.aspx .
6. Dla kont utworzonych indywidualnie obowiązuje sposób logowania ustalony podczas rejestracji.
7. Każdorazowe zalogowanie się użytkownika oznacza jednocześnie akceptację zapisów Regulaminu Platformy Zdalnej Edukacji oraz Polityki bezpieczeństwa informacji i przetwarzania danych osobowych.
Powyższa informacja jest także dostępna na stronie głównej Platformy pod adresem:
https://platforma.polsl.pl/mod/page/view.php?id=421
Platforma jest czynna 24h na dobę, a rejestracji można dokonać w dowolnej chwili. Warunkiem, który należy spełnić, by z niej skorzystać, jest posiadanie czynnego konta w domenie @polsl.pl
Komunikat dla studentów w sprawie rejestracji na Platformie Zdalnej Edukacji
Przypominamy, że w odpowiedzi na zaistniałą sytuację związaną z rosnącym zagrożeniem zarażenia koronawirusem i zawieszeniem zajęć przeprowadzanych w budynkach Politechniki Śląskiej poszczególne wykłady i zajęcia będą się odbywać za pośrednictwem Internetu. Poniżej publikujemy zasady korzystania z Platformy Zdalnej Edukacji.
Uwaga! Posiadanie konta na Platformie Zdalnej Edukacji i korzystanie z niego jest warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia zajęć.
Zasady logowania się użytkowników na Platformie Zdalnej Edukacji:
1. Przed zalogowaniem należy wybrać odpowiedni serwer Platformy Zdalnej Edukacji. Lista dostępnych serwerów znajduje się na stronie głównej dostępnej pod adresem https://platforma.polsl.pl.
2. Podczas logowania należy użyć danych uwierzytelniających przeznaczonych dla usługi poczty elektronicznej w domenie @polsl.pl lub @student.polsl.pl
3. Poprawna nazwa użytkownika to ciąg znaków poprzedzających znak @ (at) .
4. Studenci logują się na Platformie przy pomocy konta utworzonego w systemie SOTS dostępnym pod adresem https://sots.polsl.pl/student/ .
5. Studenci mają możliwość odzyskania i zmiany hasła pod adresem: https://sots.polsl.pl/Student.Rejestracja/RecoverPasswd.aspx .
6. Dla kont utworzonych indywidualnie obowiązuje sposób logowania ustalony podczas rejestracji.
7. Każdorazowe zalogowanie się użytkownika oznacza jednocześnie akceptację zapisów Regulaminu Platformy Zdalnej Edukacji oraz Polityki bezpieczeństwa informacji i przetwarzania danych osobowych.
Powyższa informacja jest także dostępna na stronie głównej Platformy pod adresem:
https://platforma.polsl.pl/mod/page/view.php?id=421
Platforma jest czynna 24h na dobę, a rejestracji można dokonać w dowolnej chwili. Warunkiem, który należy spełnić, by z niej skorzystać, jest posiadanie czynnego konta w domenie @polsl.pl
Aktualności
Pokaż wszystkie![photo](/wp-content/uploads/api-cache-images/24269/09b4383b-292c-4058-b71d-ee4611916e81.jpg)
![photo](/wp-content/uploads/api-cache-images/38/1c4d071f-3afb-4142-ac3c-4d2c1d34f570.jpg)
1
z
1
Więcej aktualności Mniej aktualności