Z przyjemnością ogłaszamy wyniki pierwszego etapu konkursu QBellGame. Poziom rywalizacji był wyjątkowo wysoki, a wiele znakomitych zgłoszeń wykazało się niezwykłą kreatywnością i innowacyjnością.
Kryteria oceny:
- Kreatywność (maks. 10 pkt)
- Wykonalność (maks. 10 pkt)
- Łatwość rozgrywki bez konieczności wcześniejszego szkolenia (maks. 10 pkt)
- Ciekawa rozgrywka (maks. 10 pkt)
- Dodatkowe 20 punktów można było uzyskać za propozycje zawierające metodę implementacji eksperymentów z nierównościami Bella.
Składamy serdeczne gratulacje tym, którzy awansowali do drugiego etapu konkursu. Wasza wyjątkowa praca wyróżniła się na tle bardzo silnej konkurencji.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za waszą ciężką pracę i zaangażowanie. Z niecierpliwością czekamy na innowacyjne pomysły, które pojawią się w kolejnym etapie.
Lp | Participant ID | max pts. | KAT1597 | GLI1756 | DAB7465 | BYT3256 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Kreatywność | 10 | 0,00 | 4,33 | 9,33 | 7,66 |
2 | Wykonalność | 10 | 0,00 | 9,33 | 9,33 | 8,66 |
3 | Prostota gameplay | 10 | 0,00 | 10,00 | 6,33 | 10,00 |
4 | ciekawość rozgrywki | 10 | 0,00 | 7,00 | 8,33 | 8,33 |
5 | metoda implementacji gry Bella | 20 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
wyniki łączne | 31 | 33 | 35 |
Wyniki łączne zostały zaokrąglone do najbliższej liczby całkowitej.
Zapraszamy do udziału w drugiej fazie konkursu.
Drugi Etap:
Uczestnicy zakwalifikowani do drugiej fazy konkursu zostaną poproszeni o przedstawienie swojego pomysłu podczas zdalnego spotkania.
Czas trwania prezentacji nie powinien przekraczać 20 minut plus 10 minut na pytania od komisji.
Forma prezentacji jest dowolna.
Kryteria drugiego etapu są następujące:
- Kompetencje Uczestnika i zespołu wspierającego w interaktywnej grafice komputerowej 3D (10 punktów)
- Kompetencje Uczestnika i zespołu wspierającego w dziedzinie informatyki kwantowej (20 punktów)
- Jakość prezentacji (10 punktów)
- Jakość gry z punktu widzenia gracza (20 punktów)