
Rusza II edycja cyklu szkoleń „Projektowanie procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych (2) – Game-Based Learning”
Rusza II edycja cyklu szkoleń „Projektowanie procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych (2) – Game-Based Learning”
Zapraszamy do udziału w II edycji cyklu szkoleń rozwijających kompetencje dydaktyczne i cyfrowe. Uczestnicy mogą wybrać pojedyncze szkolenia lub skorzystać z pełnego cyklu pięciu warsztatów stacjonarnych.
Harmonogram szkoleń:
- 18.10.2025 Word - zaawansowane funkcje przydatne w pracy nauczyciela akademickiego
- 15.11.2025 Metody aktywizujące w pracy ze studentami i dobór narzędzi dydaktycznych, w tym AI
- 22.11.2025 Gamifikacja w dydaktyce
- 06.12.2025 Narzędzia Microsoft 365 - wykorzystanie w pracy dydaktycznej (praca w chmurze, Sway, Stream)
- 10.01.2026 Wartościowy feedback - ocenianie kształtujące i metody informowania studentów o rezultatach, także z zastosowaniem narzędzi AI
📍 Miejsce: Biblioteka Główna w Gliwicach, ul. Kaszubska 23, sala konferencyjna (II piętro)
🕙 Godziny zajęć: 10:00-15:00
👉 Rejestracja do 10 października 2025 r. (do godz. 24:00)
👉 Formularz rejestracyjny: https://forms.office.com/e/HTzc54TX76
Szkolenia poprowadzi Stefan Nowicki – trener kompetencji cyfrowych nauczycieli akademickich, instructional designer, certyfikowany specjalista Microsoft oraz Minecraft Trainer, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kursów dla wykładowców.
Aktualności
Pokaż wszystkie













Więcej aktualności Mniej aktualności