
Szkolenie „Game-based learning w dydaktyce akademickiej – budowanie cyfrowych podręczników jako światów Minecraft Education”
10 maja br. w Centrum Nowoczesnego Kształcenia odbyło się kolejne szkolenie „Game-based learning w dydaktyce akademickiej – budowanie cyfrowych podręczników jako światów Minecraft Education” organizowane w ramach cyklu szkoleń z zakresu nowoczesnych metod kształcenia, dedykowanych dla kadry akademickiej Politechniki Śląskiej. Szkolenie podzielone jest na 4 spotkania tematyczne, a pierwsze zostało przeprowadzone w formie synchronicznej online. W trakcie szkolenia uczestnicy:
- doskonalili umiejętności projektowania środowiska w Minecraft Education;
- poznawali podstawowe interakcje w środowisku Minecraft Education;
- rozwijali kompetencje w zakresie wykorzystania innowacyjnych narzędzi usprawniających kształcenie studentów.
Cykl szkoleń prowadzi dr Stefan Nowicki, trener kompetencji cyfrowych nauczycieli akademickich, instructional designer, absolwent Institute for Emerging Leadership in Online Learning (Online Learning Consortium & Washington State University). Certyfikowany Microsoft PowerPoint Specialist, Word Expert I Minecraft Trainer.
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Politechnika Śląska uczelnią wspierającą kadrę w drodze do doskonałości” realizowanego w ramach Działania 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym w Priorytecie 1 Umiejętności Programu Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021- 2027, na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0159/23-00 pod nadzorem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju jako Instytucji Pośredniczącej.
Aktualności
Pokaż wszystkie









Więcej aktualności Mniej aktualności