A A+ A++
photo
Autor: System Publikacja: 15.10.2020

Platforma ServiceDesk Plus

19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.

Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie
photo

Szkolenie dla kadry akademickiej na Wydziale Architektury w ramach projektu FERS

Joanna Marek
2024-06-13 12:32:00
2025-06-13 10:40:12
13.06.2024
photo

Szkolenia na Wydziale Budownictwa – kompetencje przyszłości w dydaktyce inżynierskiej

Joanna Marek
2024-06-03 13:34:00
2025-06-13 13:36:28
03.06.2024
photo

Szkolenia dla kadry akademickiej na Wydziale ROZ

Joanna Marek
2024-06-03 12:44:00
2025-06-13 13:48:55
03.06.2024
photo

📢 Rusza cykl szkoleń na Wydziale Organizacji i Zarządzania!

Joanna Marek
2024-05-14 12:40:00
2025-06-13 10:38:38
14.05.2024
2 z 7

Więcej aktualności

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie