A A+ A++
photo
Autor: System Publikacja: 15.10.2020

Platforma ServiceDesk Plus

19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.

Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie
photo

Informacja w Biuletynie PŚ

Joanna Marek
2024-02-29 17:49:00
2024-03-05 07:54:31
29.02.2024
photo

2 miliony złotych na rozwój kadry dydaktycznej PŚ

Joanna Marek
2024-02-29 17:47:00
2024-03-04 10:56:03
29.02.2024
photo

Kadra dydaktyczna rozwinie skrzydła

Joanna Marek
2024-02-28 17:44:00
2024-03-05 07:57:03
28.02.2024
1 z 1

Więcej aktualności

© Politechnika Śląska

Ogólna klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Politechnikę Śląską

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie