Aktualnosci

Autor: System Publikacja: 31.08.2018
Komunikat w sprawie zmiany regulaminu premiowania
Ukazał się komunikat rektora Politechniki Śląskiej w sprawie zmiany Regulaminu premiowania pracowników niebędących nauczycielami akademickimi. W komunikacie zostały wyjaśnione m.in. powody zmiany regulaminu, który zacznie obowiązywać od 1 października.
Nowym regulaminem wprowadzono m.in. zmianę sposobu przyznawania premii, polegającą na włączeniu części dotychczasowej premii „A”, wypłacanej miesięcznie, do wynagrodzenia zasadniczego. Tym samym pracownicy będą otrzymywać jedną premię – odpowiadającą dotychczasowej premii uznaniowej w części „B”. Będzie ona tak jak do tej pory wypłacana kwartalnie, a miesięczny limit premii przypadający na danego pracownika będzie stały.
Jak podkreśla rektor Politechniki Śląskiej, w prowadzone zmiany nie tylko nie zmniejszą dotychczasowego łącznie wypłacanego pracownikowi wynagrodzenia, a przeciwnie, pracownik nie straci części wynagrodzenia, tak jak było to dotychczas, w przypadku nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim powyżej 5 dni roboczych. Ponadto zaletą takiego rozwiązania jest wyższa stawka wynagrodzenia zasadniczego, będąca podstawą naliczania świadczeń, dodatku stażowego i nagród jubileuszowych, a także uproszczenie systemu wypłat.
Pełna treść komunikatu wraz z zarządzeniem w sprawie wprowadzenia Regulaminu premiowania pracowników niebędących nauczycielami akademickimi na Politechnice Śląskiej jest dostępna tutaj.
Typ wydarzenia
Typ wydarzenia
wszystkie typy
Szkolenie
Konferencja
Impreza
Spotkanie
Inne
Konsultacja
Wykład
Zajęcia
Data aktualności
Tytuł
07.01.2023
03.11.2022