Start - Aktualności

Autor: System Publikacja: 17.06.2015
Naukowcy z Politechniki Śląskiej laureatami „Top 500 Innovators”
Wśród laureatów czwartej edycji rządowego programu „Top 500 Innovators” znalazło się ośmiu młodych naukowców z Politechniki Śląskiej! Pracownicy polskiego sektora B+R już drugiej połowie roku skorzystają z programów stażowo-szkoleniowych na najlepszych uczelniach świata i pojadą do Stanford i Cambridge. Gratulujemy.
O miejsce w czwartej, ostatniej już edycji rządowego programu „Top 500 Innovators” konkurowało 319 kandydatów z uczelni, instytutów badawczych, instytutów PAN i centrów transferu technologii z całej Polski. Po ocenie formalnej nadesłanych wniosków odbyły się rozmowy kwalifikacyjne, w których oceniano m.in. aplikacyjność badań, innowacyjność prowadzonych projektów, dotychczasowe sukcesy komercjalizacyjne, motywację do udziału w programie, zdolności komunikacyjne, a także umiejętność współpracy w zespole i znajomość języka angielskiego. Ostatecznie wyłoniono 180 finalistów, wśród których znalazło się ośmiu młodych naukowców z Politechniki Śląskiej. I tak, na 9-tygodniowe programy stażowo-szkoleniowe organizowane na Stanford University w USA i University of Cambridge w Wielkiej Brytanii pojadą (w kolejności alfabetycznej):
- dr Agnieszka Fornalczyk z Instytutu Technologii Metali
- dr Aleksandra Gruca z Instytutu Informatyki
- dr Tomasz Kraszewski z Instytutu Elektrotechniki i Informatyki
- dr Edyta Krzystała z Katedry Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej
- dr Agnieszka Labus z Katedry Urbanistyki i Planowania Przestrzennego
- dr Wojciech Pudło z Katedry Inżynierii Chemicznej i Projektowania Procesowego
- mgr inż. Grzegorz Studziński z Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki, a wcześniej z Centrum Innowacji i Transferu Technologii
- dr Joanna Willner z Instytutu Technologii Metali.
Aktualności
Pokaż wszystkie



Otwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.

IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności