Start - Aktualności
Autor: System Publikacja: 25.04.2019
Nagrody za prace magisterskie
Wręczono nagrody finalistom XIII Ogólnopolskiego Konkursu na najlepszą pracę magisterską dotyczącą zastosowania metod obliczeniowych do symulacji procesów cieplno-przepływowych, organizowanego przez Instytut Techniki Cieplnej Politechniki Śląskiej. Wśród laureatów znaleźli się studenci naszej uczelni. Uroczystość odbyła się w środę, 24 kwietnia.
Jury składające się z przedstawicieli przemysłu oraz profesorów uczelni technicznych wysłuchało prezentacji czwórki finalistów. Jurorzy podkreślili nie tylko bardzo wysoki poziom merytoryczny wszystkich finałowych prac, ale także sposób ich prezentacji.
Laureatami konkursu zostali:
1. miejsce: mgr inż. Jakub Gałecki (Politechnika Warszawska)
2. miejsce (dwa): mgr inż. Aleksandra Gaweł (Politechnika Śląska), mgr inż. Jakub Marciniec (Politechnika Śląska)
3. miejsce: mgr inż. Mateusz Strużek (Politechnika Śląska)
1. miejsce: mgr inż. Jakub Gałecki (Politechnika Warszawska)
2. miejsce (dwa): mgr inż. Aleksandra Gaweł (Politechnika Śląska), mgr inż. Jakub Marciniec (Politechnika Śląska)
3. miejsce: mgr inż. Mateusz Strużek (Politechnika Śląska)
Ponadto komisja konkursowa przyznała cztery wyróżnienia:
- mgr. inż. Marcinowi Pająkowi (Akademia Górniczo-Hutnicza)
- mgr inż. Monice Pieszce-Łysoń (Akademia Górniczo-Hutnicza)
- mgr. inż. Arkadiuszowi Brenkowi (Politechnika Wrocławska)
- mgr. inż. Stanisławowi Głuchowi (Politechnika Gdańska)
- mgr. inż. Marcinowi Pająkowi (Akademia Górniczo-Hutnicza)
- mgr inż. Monice Pieszce-Łysoń (Akademia Górniczo-Hutnicza)
- mgr. inż. Arkadiuszowi Brenkowi (Politechnika Wrocławska)
- mgr. inż. Stanisławowi Głuchowi (Politechnika Gdańska)
Laureaci otrzymali nagrody pieniężne ufundowane przez sponsorów konkursu: Symkom, MESco oraz SBB Energy.
Organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają do wzięcia udziału w przyszłorocznej XIV edycji konkursu, na którą można zgłaszać prace magisterskie obronione w 2019 roku.
Aktualności
Pokaż wszystkie



Otwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.

IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności