Start - Aktualności

Autor: System Publikacja: 04.06.2019
Ponadto w konkursie Wyzwanie Młodego Architekta wyróżnienie dostali studenci studiów II stopnia – Marta Lata i Mateusz Pietryga, którzy współpracowali przy pracy „Plac Zabaw dla Architektów” ze studentkami – Dobrochną Lata i Agatą Czechowską, absolwentkami studiów I stopnia na naszym Wydziale.
Wyróżnienie w konkursie Manifest Młodego Architekta uzyskał Wojciech Szkarłat za pracę „Sport & Living Hybrid”, Marta Błaszczyk i Kacper Kania za pracę „GlazeNet” oraz absolwentka studiów I stopnia na Wydziale Architektury Katarzyna Przybyła za pracę „Genesis - Zasiedlanie oceanów, Baza naukowo-mieszkalna”.
I miejsce w konkursie Top 10 for the Future dla Wydziału Architektury
Wydział Architektury Politechniki Śląskiej zajął I miejsce w rankingu wydziałów architektury Top 10 for the Future miesięcznika „Builder”. W konkursie Manifest Młodego Architekta natomiast II nagrodę uzyskał student studiów I stopnia Bartosz Słomka za pracę „Tunel”. Uroczysta gala finałowa konkursu odbyła się 30 maja.
Kryteriami oceny wydziałów była liczba organizowanych wykładów, ćwiczeń, case-study, warsztatów, konsultacji i konkursów oraz wszystkie inicjatywy kół naukowych i grup studenckich. Wydział Architektury naszej uczelni organizuje najwięcej w Polsce tego typu zdarzeń, które poszerzają wiedzę i horyzonty studentów.
Ponadto w konkursie Wyzwanie Młodego Architekta wyróżnienie dostali studenci studiów II stopnia – Marta Lata i Mateusz Pietryga, którzy współpracowali przy pracy „Plac Zabaw dla Architektów” ze studentkami – Dobrochną Lata i Agatą Czechowską, absolwentkami studiów I stopnia na naszym Wydziale.
Wyróżnienie w konkursie Manifest Młodego Architekta uzyskał Wojciech Szkarłat za pracę „Sport & Living Hybrid”, Marta Błaszczyk i Kacper Kania za pracę „GlazeNet” oraz absolwentka studiów I stopnia na Wydziale Architektury Katarzyna Przybyła za pracę „Genesis - Zasiedlanie oceanów, Baza naukowo-mieszkalna”.
Aktualności
Pokaż wszystkie



Otwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.

IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności