Start - Aktualności
![photo](/wp-content/uploads/api-cache-images/7112/e8dee60e-9761-48b2-862c-944543ef85a0.png)
Autor: System Publikacja: 07.11.2019
W komunikacie dostępnym na stronie Wirtualnej Biblioteki Nauki (WBN) czytamy, że 5 listopada 2019 roku osiągnięto maksymalną liczbę 2092 artykułów otwartych, które mogły zostać opublikowane w ramach licencji krajowej Springer w 2019 r. Autorzy artykułów, które zostaną zaakceptowane do publikacji w czasopismach hybrydowych Springer w okresie przejściowym, mają wybór publikowania w modelu subskrypcyjnym lub otwartym na własny koszt.
Pełna treść komunikatu dostępna jest TUTAJ
Program publikowania otwartego Springer zawieszony do stycznia, Elsevier trwa do końca roku
Biblioteka Politechniki Śląskiej informuje, że program publikowania w ramach krajowej licencji Springer w 2019 roku został zawieszony i zostanie wznowiony na początku 2020 r.
W komunikacie dostępnym na stronie Wirtualnej Biblioteki Nauki (WBN) czytamy, że 5 listopada 2019 roku osiągnięto maksymalną liczbę 2092 artykułów otwartych, które mogły zostać opublikowane w ramach licencji krajowej Springer w 2019 r. Autorzy artykułów, które zostaną zaakceptowane do publikacji w czasopismach hybrydowych Springer w okresie przejściowym, mają wybór publikowania w modelu subskrypcyjnym lub otwartym na własny koszt.
Natomiast w ramach programu publikowania otwartego Elsevier (program A z pełnym finansowaniem) do 6 listopada 2019 zostało zgłoszone niecałe 100 artykułów, więc ponad 400 artykułów pozostaje nadal do wykorzystania w listopadzie i grudniu bieżącego roku.
Pełna treść komunikatu dostępna jest TUTAJ
Aktualności
Pokaż wszystkie![photo](/wp-content/themes/politechnika-v2/assets/images/cover-images/270x212.png)
![photo](/wp-content/themes/politechnika-v2/assets/images/cover-images/270x212.png)
![photo](/wp-content/themes/politechnika-v2/assets/images/cover-images/270x212.png)
![photo](/wp-content/themes/politechnika-v2/assets/images/cover-images/270x212.png)
Otwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.
![photo](/wp-content/themes/politechnika-v2/assets/images/cover-images/270x212.png)
IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności