Start - Aktualności
Platforma ServiceDesk Plus
19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.
Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.
W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.
Aktualności
Pokaż wszystkieOtwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.
IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności