Start - Aktualności
Autor: System Publikacja: 26.10.2020
Celem Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju Publicznych Wyższych Szkół Technicznych jest zapewnienie przestrzeni do wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i informacji dotyczących działań pronaukowych podejmowanych na uczelniach. Jego członkowie mają wpływ na kształt i kierunek nauk technicznych w Polsce, m.in. poprzez możliwość wnioskowania do ministerstwa o wprowadzenie zgłaszanych zmian.
Wyboru nowego składu Prezydium dokonano podczas Konferencji Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju Publicznych Wyższych Szkół Technicznych. Tegoroczna, trzydziesta edycja wydarzenia odbyła się w trybie online. Oprócz prof. Marka Pawełczyka w skład zarządu weszli: prof. Grzegorz Królczyk z Politechniki Opolskiej i prof. Łukasz Albrecht z Politechniki Łódzkiej. Przewodniczącym Kolegium został prof. Artur Bejger z Akademii Morskiej w Szczecinie.
Prof. Marek Pawełczyk w Prezydium Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju
Prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk został powołany do Prezydium Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju Publicznych Wyższych Szkół Technicznych. Kadencja czteroosobowego zarządu potrawa cztery lata.
Celem Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju Publicznych Wyższych Szkół Technicznych jest zapewnienie przestrzeni do wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i informacji dotyczących działań pronaukowych podejmowanych na uczelniach. Jego członkowie mają wpływ na kształt i kierunek nauk technicznych w Polsce, m.in. poprzez możliwość wnioskowania do ministerstwa o wprowadzenie zgłaszanych zmian.
Wyboru nowego składu Prezydium dokonano podczas Konferencji Kolegium Prorektorów ds. Nauki i Rozwoju Publicznych Wyższych Szkół Technicznych. Tegoroczna, trzydziesta edycja wydarzenia odbyła się w trybie online. Oprócz prof. Marka Pawełczyka w skład zarządu weszli: prof. Grzegorz Królczyk z Politechniki Opolskiej i prof. Łukasz Albrecht z Politechniki Łódzkiej. Przewodniczącym Kolegium został prof. Artur Bejger z Akademii Morskiej w Szczecinie.
Aktualności
Pokaż wszystkieOtwarte zasoby edukacyjne
Nie byłoby otwartej edukacji, gdyby nie rozwijająca się technologia. Warto więc zastanowić się, jak wykorzystać nowe narzędzia do usprawniania systemu edukacyjnego, co pośrednio może mieć wpływ na zbliżenia szkoły do rzeczywistości spoza szkolnych murów.
IBUK Libra 2024/2025
Zapraszamy do korzystania z platformy książek elektronicznych IBUK Libra.
Więcej aktualności Mniej aktualności