Start - Aktualności
Aktualności
Autor: System Publikacja: 17.04.2020
Dr hab. inż. Krzysztof Wodarski, prof. PŚ – od 1997 roku związany z Wydział Organizacji i Zarządzania. W latach 2008–2010 pełnił funkcję Prodziekana ds. Ogólnych, natomiast w latach 2016-2019 Dziekana Wydziału Organizacji i Zarządzania. W okresie 2010–2016 był Dyrektorem Centrum Zarządzania Projektami PŚ. Od 2002 r. pełni funkcję członka Rady Wydziału Organizacji i Zarządzania. Od 2012 r. do 2019 r. był członkiem senatu Uczelni. W latach 2009–2017 obejmował stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Ogólnych Instytutu Zarządzania, Administracji i Logistyki na Wydziale OiZ. W 2017 r. został Dyrektorem tego Instytutu, a w 2019 r. Kierownikiem Katedry Zarządzania i Logistyki. W latach 1996–2002 był Sekretarzem Sekcji Projektowania i Budownictwa Górniczego Górnictwa Komitetu Górnictwa PAN, od 2007 r. członkiem Sekcji Organizacji i Ekonomiki Górnictwa Komitetu Górnictwa PAN. W 2017 r. został członkiem Komisji Nauk Organizacji i Zarządzania PAN Oddział w Katowicach, a w 2019 r. Przewodniczącym tej Komisji. W latach 1998–1999 był członkiem Zespołu Ekspertów ds. Oceny Zdolności Produkcyjnych i Projektów Inwestycyjnych przy Państwowej Agencji Restrukturyzacji Górnictwa Węgla Kamiennego S.A, natomiast w latach 2013–2016 Członkiem Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie. W 2015 r. został Przewodniczącym Komisji ds. Strategicznych Programów Badań Naukowych i Prac Rozwojowych. Jest współtwórcą dwóch strategicznych programów – GOSPOSTRATEG i TECHMATSTRATEG. Od 2018 r. jest członkiem zespołu ekspertów BRIdge Alfa, a także członkiem Rady ds. Elektromobilności przy Marszałku Województwa Śląskiego. Od 2018 r. jest także członkiem Rady Społeczno-Gospodarczej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Brał udział w realizacji 40 (w tym 8 jako kierownik) projektów badawczych afiliowanych na Politechnice Śląskiej. Jest kierownikiem dwóch projektów strategicznych realizowanych w PŚ: „Projekt opracowania zasad wdrożenia logo HR Excellence in Research”, „Przygotowanie programu w zakresie wzrostu liczby studiów podyplomowych i ich słuchaczy w Uczelni”, członkiem Komitetu Sterującego projektu strategicznego „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla potrzeb zarządzania Uczelnią”, a także Komitetu Sterującego projektu strategicznego „Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego w Politechnice Śląskiej”. Został nagrodzony 14 nagrodami Rektora Politechniki Śląskiej za osiągnięcia naukowe, organizacyjne i dydaktyczne. Otrzymał: odznakę Zasłużony dla Politechniki Śląskiej (2013), nagrodę „Marka – Śląskie” w kategorii usługi za opracowanie systemu komputerowego e-CZP (2013), Brązowy Krzyż Zasługi (2004). Był współlaureatem konkursu „Pracownia 2000” Prezydenta RP (2002), laureatem nagrody Prezydenta Miasta Zabrze „Zabrzańska Atena” (2019) oraz nagrody Rybnickiej Izby Gospodarczej „Czarny Diament” (2019).
Otwarte webinarium „Zarządzanie projektem w zmieniających się warunkach otoczenia”
Szkolenie dotyczące zarządzania projektem w kryzysie odbędzie się 22 kwietnia (tj. środa) o godz. 13:00. Webinarium poprowadzą eksperci z Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
Podczas webinarium zostaną podjęte następujące tematy:
- zarządzanie zespołem projektowym – zasady zdalnej komunikacji;
- planowanie projektu i jego realizacja w kryzysie;
- zarządzanie ryzykiem w projekcie.
- zarządzanie zespołem projektowym – zasady zdalnej komunikacji;
- planowanie projektu i jego realizacja w kryzysie;
- zarządzanie ryzykiem w projekcie.
Spotkanie poprowadzi zespół ekspertów z Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej:
dr hab. inż. Krzysztof Wodarski, prof. PŚ, dr inż. Seweryn Tchórzewski, dr inż. Karolina Wielicka-Ganczarczyk –
dr inż. Marzena Podgórska.
dr hab. inż. Krzysztof Wodarski, prof. PŚ, dr inż. Seweryn Tchórzewski, dr inż. Karolina Wielicka-Ganczarczyk –
dr inż. Marzena Podgórska.
Uczestnicy webinarium będą mogli pozyskać praktyczne know-how, możliwe do natychmiastowego zastosowania w pracy, co jest niezwykle istotne w rzeczywistości, z którą przyszło się obecnie mierzyć. Proponowani odbiorcy szkolenia: temat zdalnej komunikacji – wszyscy pracownicy Uczelni; temat planowania i ryzyka w projekcie – obecni i przyszli kierownicy projektów.
Kurs jest dostępny bez rejestracji dla wszystkich pracowników Politechniki Śląskiej przez platformę Zoom.us (https://zoom.us/j/98529191476?pwd=WkcrTE55ZU9aeVAzWnJJdVNudXR3QT09; Meeting ID: 985 2919 1476, password: 028824).
Zapraszamy!
Zespół ekspertów z Wydziału Organizacji i Zarządzania:
Dr hab. inż. Krzysztof Wodarski, prof. PŚ – od 1997 roku związany z Wydział Organizacji i Zarządzania. W latach 2008–2010 pełnił funkcję Prodziekana ds. Ogólnych, natomiast w latach 2016-2019 Dziekana Wydziału Organizacji i Zarządzania. W okresie 2010–2016 był Dyrektorem Centrum Zarządzania Projektami PŚ. Od 2002 r. pełni funkcję członka Rady Wydziału Organizacji i Zarządzania. Od 2012 r. do 2019 r. był członkiem senatu Uczelni. W latach 2009–2017 obejmował stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Ogólnych Instytutu Zarządzania, Administracji i Logistyki na Wydziale OiZ. W 2017 r. został Dyrektorem tego Instytutu, a w 2019 r. Kierownikiem Katedry Zarządzania i Logistyki. W latach 1996–2002 był Sekretarzem Sekcji Projektowania i Budownictwa Górniczego Górnictwa Komitetu Górnictwa PAN, od 2007 r. członkiem Sekcji Organizacji i Ekonomiki Górnictwa Komitetu Górnictwa PAN. W 2017 r. został członkiem Komisji Nauk Organizacji i Zarządzania PAN Oddział w Katowicach, a w 2019 r. Przewodniczącym tej Komisji. W latach 1998–1999 był członkiem Zespołu Ekspertów ds. Oceny Zdolności Produkcyjnych i Projektów Inwestycyjnych przy Państwowej Agencji Restrukturyzacji Górnictwa Węgla Kamiennego S.A, natomiast w latach 2013–2016 Członkiem Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie. W 2015 r. został Przewodniczącym Komisji ds. Strategicznych Programów Badań Naukowych i Prac Rozwojowych. Jest współtwórcą dwóch strategicznych programów – GOSPOSTRATEG i TECHMATSTRATEG. Od 2018 r. jest członkiem zespołu ekspertów BRIdge Alfa, a także członkiem Rady ds. Elektromobilności przy Marszałku Województwa Śląskiego. Od 2018 r. jest także członkiem Rady Społeczno-Gospodarczej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Brał udział w realizacji 40 (w tym 8 jako kierownik) projektów badawczych afiliowanych na Politechnice Śląskiej. Jest kierownikiem dwóch projektów strategicznych realizowanych w PŚ: „Projekt opracowania zasad wdrożenia logo HR Excellence in Research”, „Przygotowanie programu w zakresie wzrostu liczby studiów podyplomowych i ich słuchaczy w Uczelni”, członkiem Komitetu Sterującego projektu strategicznego „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla potrzeb zarządzania Uczelnią”, a także Komitetu Sterującego projektu strategicznego „Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego w Politechnice Śląskiej”. Został nagrodzony 14 nagrodami Rektora Politechniki Śląskiej za osiągnięcia naukowe, organizacyjne i dydaktyczne. Otrzymał: odznakę Zasłużony dla Politechniki Śląskiej (2013), nagrodę „Marka – Śląskie” w kategorii usługi za opracowanie systemu komputerowego e-CZP (2013), Brązowy Krzyż Zasługi (2004). Był współlaureatem konkursu „Pracownia 2000” Prezydenta RP (2002), laureatem nagrody Prezydenta Miasta Zabrze „Zabrzańska Atena” (2019) oraz nagrody Rybnickiej Izby Gospodarczej „Czarny Diament” (2019).
Dr inż. Seweryn Tchórzewski – doktor nauk technicznych, absolwent Wydziału Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej, adiunkt na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji w zakresie zarządzania projektami, opiekunem Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Projektami „Solver”, redaktorem naczelnym studenckiego kwartalnika „PM NEWS”, certyfikowanym Projekt Managerem (IMA Level D i C; Pronce2), od 2008 r. Przewodniczącym Rady Śląskiej Grupy Regionalnej IPMA Polska, a także Kierownikiem Projektu Akademia Zarządzania Projektami w Przemyśle IPMS Polska. W latach 2016–2018 pełnił funkcję Szefa Biura Zarządzania Projektami ŻM BUMAR-ŁABĘDY S.A. Był także Doradcą Zarządu KOPEX-Ex-Coal w zakresie zarządzania projektami.
Dr inż. Karolina Wielicka-Ganczarczyk – związana z Katedrą Zarządzania i Logistyki Wydziału Organizacji i Zarządzania. Jest wykładowcą akademickim oraz wieloletnim trenerem w obszarze zarządzania projektami. Pełniła funkcję Pełnomocnika Dziekana ds. Zarządzania Projektami na Wydziale Organizacji i Zarządzania, była kierownikiem studiów podyplomowych z zarządzania projektami, jest kierownikiem konferencji „PM Nights” oraz członkiem zespołu zarządzającego projektem strategicznym pt. „Politechnika Śląska nowoczesnym europejskim uniwersytetem technicznym”.
Dr inż. Marzena Podgórska – doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania i Logistyki Wydziału Organizacji i Zarządzania. Jest certyfikowanym Project Manager (IPMA D, Prince2) oraz członkiem zespołów projektowych. Jej zainteresowania naukowe oscylują głównie wokół tematyki zarządzania projektami (w tym w szczególności przywództwa), motywacji oraz kształcenia zorientowanego projektowo. Prelegentka podczas licznych konferencji o charakterze międzynarodowym i krajowym, autorka oraz współautorka ponad czterdziestu publikacji naukowych.
Więcej aktualności Mniej aktualności