Start - News
Author: System Published at: 23.11.2020
W ramach przedsięwzięcia przewidziano warsztat online, podczas którego wszyscy zainteresowani będą mogli dowiedzieć się więcej na temat aspektów merytorycznych projektów i konkursu. Spotkanie, które odbędzie się 26 listopada, jest dobrowolne. Uczestnicy będą mieć także sposobność wzięcia udziału w indywidualnych konsultacjach, na które obowiązują zapisy. Do wyboru są następujące terminy: 27 listopada, 30 listopada, 1 grudnia, 2 grudnia, 3 grudnia 2020 r.
Konkurs jest realizowany w ramach rozpisanego na lata 2020 – 2022 projektu „Increasing consumer trust and support for the food supply chain and for food companies”. Inicjatywa jest prowadzona przez polski oddział EIT Food, czyli część Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii. To instytucja UE, której zadaniem jest stworzenie w Europie środowiska sprzyjającego innowacyjności i przedsiębiorczości. Zgłoszone pomysły staną się podstawą kampanii ukierunkowanych na wzrost zaufania konsumentów do sektora spożywczego w Polsce i za granicą, które będą rozpowszechniane w mediach społecznościowych.
Organizatorem konkursu zleconego przez University of Reading w Wielkiej Brytanii jest Uniwersytet Warszawski.
Regulamin, harmonogram konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej konkursu.
Zgłoszenia do konkursu Trust in Food. Festiwal Kreatywności
Trwa konkurs, którego efektem ma być zwiększenie zaufania konsumentów do dostawców żywności. Prace przygotowane przez zespoły złożone ze studentów i doktorantów można przesłać do 3 grudnia 2020 roku.
Swoją propozycję mogą zgłosić studenci studiów licencjackich, inżynierskich, magisterskich i doktoranckich szkół wyższych publicznych i niepublicznych działających na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zespoły konkursowe powinny liczyć od 2 do 4 osób, a członkowie jednego zespołu nie muszą studiować na tej samej uczelni. Praca ma mieć formę plakatu i minutowego filmu poświęconego konkursowemu zagadnieniu.
W ramach przedsięwzięcia przewidziano warsztat online, podczas którego wszyscy zainteresowani będą mogli dowiedzieć się więcej na temat aspektów merytorycznych projektów i konkursu. Spotkanie, które odbędzie się 26 listopada, jest dobrowolne. Uczestnicy będą mieć także sposobność wzięcia udziału w indywidualnych konsultacjach, na które obowiązują zapisy. Do wyboru są następujące terminy: 27 listopada, 30 listopada, 1 grudnia, 2 grudnia, 3 grudnia 2020 r.
Konkurs jest realizowany w ramach rozpisanego na lata 2020 – 2022 projektu „Increasing consumer trust and support for the food supply chain and for food companies”. Inicjatywa jest prowadzona przez polski oddział EIT Food, czyli część Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii. To instytucja UE, której zadaniem jest stworzenie w Europie środowiska sprzyjającego innowacyjności i przedsiębiorczości. Zgłoszone pomysły staną się podstawą kampanii ukierunkowanych na wzrost zaufania konsumentów do sektora spożywczego w Polsce i za granicą, które będą rozpowszechniane w mediach społecznościowych.
Organizatorem konkursu zleconego przez University of Reading w Wielkiej Brytanii jest Uniwersytet Warszawski.
Regulamin, harmonogram konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej konkursu.
News
Show allShow more Less items
Events
Show allCooperation:
Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.
Cooperation:
Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.